Hello...






**Always scroll down to read the actual post**




©2009-2017 Nolver's Room. Images with my watermark are copyrighted by me, so I reserve all rights. It is not allowed to edit or to modify the pictures in any way. It is not allowed to use the images/backgrounds from the layout and from the welcome box. Please respect my work.
Map

Tuesday, November 5, 2013

ImakeIT zijn een stelletje oplichters!!!


Ik heb mijn laptop gebracht zodat de display gemaakt kon worden en ik heb hier €400,- voor betaald. Na een half jaar (precies nadat de garantie verstreken was) begonnen er gekleurde strepen op mijn laptop te verschijnen. Het werd op het laatst zo erg dat ik het dit jaar in juli heb teruggebracht en gevraagd wat ze hieraan kunnen doen, aangezien ik hier veel geld aan heb uitgegeven en het na een half jaar al weer kapot gaat. Er werd toen door meneer W. tegen mij gezegd dat ik gebeld zou worden. Hij heeft toen helemaal niet meer gebeld....mijn familie heeft me erop aangedrongen om toch maar te weer te bellen...ik had beslist geen zin meer in. Ik heb toch maar weer gebeld en dit maal heeft hij tegen me gezegd dat het met de baas besproken zou worden en ik weer teruggebeld zou worden. Toen liet hij weer niets van zich horen, ik heb teruggebeld en toen gevraagd wat de gang van zaken zijn. Ditmaal gebruikte hij één of andere smoes dat mijn naam door een of andere collega van de lijst zou zijn weggehaald??? Wat een onzin!!! Weer heeft hij tegen me gezegd dat het met de baas besproken zou worden en na 1,5 week werd ik uiteindelijk toch gebeld, met de mededeling dat men mij niet meer kon helpen omdat het garantietermijn al verstreken is. Ik had geen zin meer in dat gesprek en zei toen van "Is goed" en heb gelijk opgehangen....dit is gewoon verschrikkelijk dat ik mijn goede geld ZOMAAR heb uitgegeven aan een lousy display die het al na een half jaar begeeft en waarvan de reparateurs zeggen dat ze me niet kunnen helpen...ik ben hierover ZEER VERBOLGEN en zal NOOIT MEER MIJN LAPTOP OF COMPUTER BIJ HUN TER REPARATIE BRENGEN!!!!

Dus aan iedereen de oproep om met deze onderneming voorzichtig te zijn, want ze geven geen service wanneer het ze niet uitkomt, maar nemen wel je goede geld....OPLICHTERS ZIJN HET!!! Zo een onderneming zal nooit florerend zijn voor jaren, mark my words!!!!


No comments:

Post a Comment